Logo Staples

Organisering av kjøpsprosessen i seks trinn

Del på:

Er du en travel kontorsjef eller en innkjøper som prøver å gjøre alt? Synes du at du ikke har nok tid til å få ting gjort? Du er overbevist om at det må være en mer effektiv måte å få ting gjort på. Men hvordan? Denne rapporten beskriver seks trinn som du kan gjennomføre for å oppnå gode resultater med en velorganisert innkjøpsorganisasjon.

1. Hvordan analyserer jeg de nåværende kjøpsresultatene og potensielle forbedringer?
2. Hva må jeg inkludere i en forbedringsplan for innkjøp?
3. Hvilke kriterier bruker jeg for å velge riktige leverandører?
4. Hvilke kjøpsprosesser kan jeg sette opp for å få en bedre struktur?
5. Hvordan rapporterer jeg innsatsen til innkjøpsteamet mitt, og hvilke KPI-er bør jeg bruke?
6. Hvordan kan jeg gjøre forbedringstiltak basert på resultatene i rapporten?

Vår omfattende rapport på seks sider gir deg alle svarene, slik at du kan begynne med en gang.

Få et gratis eksemplar

Fortsett lesingen

Kontakt
close

La oss snakke sammen

Du kan ringe en Staples-representant på følgende nummer:

02272

Du kan også fylle ut skjemaet nedenfor, så vil en av våre representanter ta kontakt med deg innen kort tid.

Get help NO

Form