Er du en travel kontorsjef eller en innkjøper som prøver å gjøre alt? Synes du at du ikke har nok tid til å få ting gjort? Du er overbevist om at det må være en mer effektiv måte å få ting gjort på. Men hvordan? Denne rapporten beskriver seks trinn som du kan gjennomføre for å oppnå gode resultater med en velorganisert innkjøpsorganisasjon.
1. Hvordan analyserer jeg de nåværende kjøpsresultatene og potensielle forbedringer?
2. Hva må jeg inkludere i en forbedringsplan for innkjøp?
3. Hvilke kriterier bruker jeg for å velge riktige leverandører?
4. Hvilke kjøpsprosesser kan jeg sette opp for å få en bedre struktur?
5. Hvordan rapporterer jeg innsatsen til innkjøpsteamet mitt, og hvilke KPI-er bør jeg bruke?
6. Hvordan kan jeg gjøre forbedringstiltak basert på resultatene i rapporten?
Vår omfattende rapport på seks sider gir deg alle svarene, slik at du kan begynne med en gang.
Du kan ringe en Lyreco-representant på følgende nummer:
02272
Du kan også fylle ut skjemaet nedenfor, så vil en av våre representanter ta kontakt med deg innen kort tid.