Staples Solutions benytter cookies (og lignende teknikker som Facebook Pixels, beacons og Javascript) for websiden for å forbedre funksjonalitet og brukervennlighet, for å analysere trafikk og for reklameformål. Som en konsekvens av dette behandler cookies personopplysninger for forskjellige formål. Les mer om bruken av cookies på denne websiden i Cookie Policy. Les mer om hvordan denne websiden behandler personopplysninger i Personvernerklæringen. Ved å klikke på "OK" eller ved å åpne denne websiden, gir du tillatelse til anvendelse av disse cookies.

Logo Staples

Henkel – Oppnå mer med mindre

Del på:
Henkel

Vi i Henkel er opptatt av å være ledende innen bærekraft. Dette er både ambisjonen vår og en del av verdigrunnlaget vårt. 

Vi har utformet en klar bærekraftig strategi for Henkel med ambisiøse mål: Vi ønsker å oppnå mer med mindre. Innen 2030 har vi som mål å tredoble verdien vi skaper for kundene våre og Henkel i forhold til fotavtrykket fra virksomheten, produktene og tjenestene våre. Vi oppsummerer målet med denne ambisjonen som å bli tre ganger så effektiv som «Faktor 3». 

tavla, kritt, suksess, business, skrive, utdanning, håndskrift, tekst, skjerm, strategi, Internett, data, alternativ, håndskrevne, kommunikasjon, motivasjon, ingen person, melding, skole, konseptuelle

Våre prestasjoner innen bærekraft blir regelmessig bekreftet av ledende resultater i ulike nasjonale og internasjonale berømmelser og karakterer for bærekraft. 

Alle må bidra hvis vi skal oppnå målet vårt om å tredoble verdien vi skaper sammenlignet med de miljømessige fotavtrykkene til våre produkter og teknologier innen 2030. Det er derfor vi bestreber oss på gi våre ansatte en klar forståelse av bærekraft og gjøre dem i stand til å formidle viktigheten av bærekraft til andre.

Vårt Sustainability Ambassador-program ble lansert i 2012 for å gjøre de ansatte mer opptatt av bærekraft. Siden da har Henkel trent mer enn 3800 Sustainability Ambassadors – inkludert alle medlemmer i ledelsen – i 70 land.

tegn, business, tekst, advarsel, etikett, forfremmelse, symbol, typografi, data, banner, ingen person, informasjon, illustrasjon, suksess, sikkerhet, kommunikasjon, papir, Internett, bilde, handel

I 2014 utvidet vi programmet med kampanjen (Y)OUR MOVE toward Sustainability. Gjennom denne kampanjen ønsker Henkel å oppmuntre til bærekraftig adferd på jobben gjennom enkle handlinger som å slå av lyset når du forlater et rom, skrive ut mindre og bruke gjenbrukbare vannflasker. Mottoet «Du endrer litt. Vi endrer mye» viser de store og positive innvirkningene mange små handlinger kan ha.

mal, layout, sjekk, navigasjon, etikett, banner, siden World Wide Web, presentasjon, hefte, form, stripe, overskriften, tag, meny, diagram, trinn, informasjon, grafen, nummer

Pritt - “Red is the new Green”

Pritt, den verdensberømte limstiftprodusenten, har siden starten i 1969, stått for overlegen kvalitet, brukervennlighet samt for å ha tatt ansvar for miljøet. 

Pritts limstiftformel har kontinuerlig blitt forbedret siden den ble lansert. Fokuset her er på bærekraft, og derfor også produktsikkerhet og miljøhensyn. Som en konsekvens av dette har hele Pitts utvalg av limprodukter lenge vært uten løsemidler. Rundt 90 prosent av limet i limstiften er laget av naturlige råmaterialer. «I 1991 startet Henkel prosessen med å bytte fra petroleumsbaserte PVP-limstifter til plantebaserte løsninger. Pritt har vært fullt ut forpliktet til dette miljøvennlige alternativet siden år 2000, og PVP er helt erstattet med en unik kombinasjon av naturlig stivelse og sukker. Dessuten har vi siden 2012 brukt poteter vi har dyrket selv for å unngå unødvendig transport. Samtidig har den forbedrede Pritt-limstiften en overlegen festeevne på materialer som brukes til hobbybruk, og den er mer effektiv siden den kan lime mer papir.

Pritt har nå våget seg inn på et nytt felt med «grønn» kommunikasjon innen kontormateriell. 

Pritts nye bærekraftkampanje, som bruker fire kreative visuelle nøkkelelementer, understreker den bærekraftige ytelsen til Pritts kontorprodukter på en ny og morsom måte. 

En av annonsene sier at «Forskjellen mellom en fruktjuice og en Pritt-limstift er bare 10 %». Dette spiller på det faktum at den kjente limstiften er laget av mer enn 90 % naturlige ingredienser som erstatter råolje med en unik kombinasjon av potetstivelse og sukker. Merkenavnet viser at bærekraftig forbruk kan være mer enn bare en plikt, det kan være morsomt også.

Den viktigste kunnskapen er at bærekraftig kommunikasjon må være lett å forstå og lett å oversette til en relevant fordel for målgruppen. Det vil føre til kjøp, og er av verdi for forbrukeren og miljøet.

etikett, illustrasjon, salg, vektor, kode, business, lager, banner, forfremmelse, symbol, rabatt, tegn, mal, vektor, pris, bill, tekst, bilde, detaljhandel, sett
Del på:

Fortsett lesingen

Kontakt
close

La oss snakke sammen

Du kan ringe en Staples-representant på følgende nummer:

02272

Du kan også fylle ut skjemaet nedenfor, så vil en av våre representanter ta kontakt med deg innen kort tid.

Get help NO

Form